KÄNSLOR...

Folk säger '' gö det hjärtat känner, följ hjärt slagens väg. ''
eller '' Man kommer alltid längst med sanningen. ''
Jag följde hjärtas väg, men backade bara längre bak.
Jag talade sanningen, men föll bara längre ner!
Så vad är det egentligen man ska göra, föratt få allt bra?
Jag kan inte sova, grubblar för mycket på allt som är fel.
Känns som om jag bara är i vägen, jag vill bli luft.
Vill fortfarande finnas för folk, men inte synas.
Vill inte lämna dom jag älskar, men vill hellre inte stanna med dom jag hatar.
Att se nå ont framför sig, varje gång man sluker ögonen är inte OK.
Att somna, & vakna gråtandes, så lång tid i sträck känns inte bra!
Att gå omkring med en huvudvärk, som gör att huvudet vill sprängas..
Att inte ha någon ork till att göra det man verkligen älskar,
eller att bara gå och se allting negativt, har aldrig varit jag.
Att inte ha någon att lita på, att inte känna kärlek på något håll,
att se framemot mörkret som finns på natten,
Folk säger '' gö det hjärtat känner, följ hjärt slagens väg. ''
eller '' Man kommer alltid längst med sanningen. ''
Jag följde hjärtas väg, men backade bara längre bak.
Jag talade sanningen, men föll bara längre ner!
Så vad är det egentligen man ska göra, föratt få allt bra?
Jag kan inte sova, grubblar för mycket på allt som är fel.
Känns som om jag bara är i vägen, jag vill bli luft.
Vill fortfarande finnas för folk, men inte synas.
Vill inte lämna dom jag älskar, men vill hellre inte stanna med dom jag hatar.
Att se nå ont framför sig, varje gång man sluker ögonen är inte OK.
Att somna, & vakna gråtandes, så lång tid i sträck känns inte bra!
Att gå omkring med en huvudvärk, som gör att huvudet vill sprängas..
Att inte ha någon ork till att göra det man verkligen älskar,
eller att bara gå och se allting negativt, har aldrig varit jag.
Att inte ha någon att lita på, att inte känna kärlek på något håll,
att se framemot mörkret som finns på natten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0