crazy woman

du börjar gå mig på närverna som en jävla fitta ska du veta, att du ska sitta bakom en skärm, och säga saker gör dig inte mogen, att du ska snacka skit bakom ens rygg gör dig bara till en nolla.. rent ut sagt! NÄR FAN SKA DU VÄXA UPP, OCH LÄGGA NER ALLT DU HÅLLER PÅ MED? du är en patetisk liten fjortis, som super skallen av dig? och går runt och skryter om hur bakis du är varje morgon, vad fan ser du med det egentligen? ''status?'' att du är tuff. du är en NOLLA. en LOSER. som snart kommer bo på gatan, och be folk att stoppa en 50öring i dig, så du samlar ihop lite cash, av dom du ligger med. Du gör mig tokig! min enda önskan är att se dig död..LIDA!
en vacker dag, uppfylls min önskan, och då är det du som ligger på marken och bönar och ber om ditt liv, och kysser våra fötter. förädare är ingenting jag vill ha i mitt liv, speciellt inte en uppblås bar docka som dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0